خرید اینترنتی بهترین نوع قوزبند خارجی رویال پاستور

خرید اینترنتی بهترین نوع قوزبند خارجی رویال پاستور

خرید اینترنتی بهترین نوع قوزبند خارجی رویال پاستور

خرید اینترنتی بهترین نوع قوزبند خارجی رویال پاستور

پمپ بادی فندکی

پمپ بادی فندکی

خرید پمپ بادی فندکی , خرید پمپ بادی , پمپ بادی فندکی خودرو , پمپ بادی ماشین , خرید اینترنتی پمپ باد فندکی , فروشگاه خرید پمپ بادی ,پمپ بادی فندکی وسیله ای پر کاربرد می باشد. حتما برایتان پیش آمده که در مسافرت ها باد لاستیک ماشینتان کم شده باشد. یا در خانه بخواهید لاستیک دوچرخه را باد کنید و هزاران کاربرد دیگر که به راحتی به وسیله پمپ بدی فندکی این کار را انجام خواهید داد. پس برای خرید پمپ بادی فندکی فرصت را از دست ندهید و پمپ باد فندکی وسیله ای بسیار کاربردی را فقط به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبی خریداری کنید.

خرید پمپ بادی فندکی

در مورد پمپ بادی فندکی بیشتر بدانیم

پمپ باد کوچک و ارزان با ۶۵۰ گرم وزن یک همراه خوب در مسافرت و … برای شما می باشد و وسیله ای بسیار کاربردی و ضروری برای هر اتومبیل می باشد که هنگام کم شدن باد لاستیک می توانید در عرض چند دقیقه خودتان باد لاستیک ها را تنظیم کرده و با اطمینان رانندگی کنید. این پمپ قابل استفاده برای بازیکنان تیم های ورزشی جهت باد کردن توپ فوتبال، والیبال، بسکتبال و… و همچنین قابل استفاده برای دارندگان دوچرخه و موتور سیکلت نیز می باشد. این دستگاه بدون نیاز به برق و باطری و با استفاده از جا فندکی اتومبیل کار می کند. از ویژگی های این دستگاه دارا بودن صفحه نمایشگر درجه تنظیم باد می باشد. پمپ بادی , خرید پمپ بادی , فروشگاه پمپ بادی , خرید اینترنتی پمپ بادی , پمپ باد.

پمپ بادی فندکی

ویژگی های دستگاه پمپ بادی فندکی :

طول ۱۷ سانتیمتر ارتفاع ۱۴ سانتیمتر و عرض آن ۸٫۵ سانتیمتر میباشد و بدون اشغال فضای زیاد در ماشین جا می شود.

قابل استفاده برای باد کردن لاستیک خودرو، دوچرخه، موتور، توپ های ورزشی و …

قابل استفاده با استفاده از جا فندکی اتومبیل

دارای سیم طولانی جهت جا به جایی به خارج اتومبیل

خرید پمپ بادی

ولتاژ DC 12V

حداکثر آمپراژ ۱۶AMP

حداکثر پمپاژ ۲۵۰PSI

تنظیم بادلاستیک ها ,  وسیله ای پرکابرد درمسافرت ها،دارای درجه تنظیم باد روی دستگاه،بدون نیازبه جک برای بادنمودن لاستیک خودروکوچک و قابل حمل

پمپ بادی وسیله ای بسیار کاربردی

خرید پمپ بادی فندکی

برای خرید پمپ باد فندکی به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبی بر روری خرید محصول کلیک کنید و سپس فرم سفارش محصول را پر کنید تا خرید خود را نهایی کنید.

خرید

خرید پمپ بادی فندکی | قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.